Uge 49 - 2015

Uge 49 - Hafjell, Norge - 4 hele dage på ski!

Skitur for børn og unge.

Hobro Skiklub tilbyder en hyggelig og lærerig tur til norske Hafjell, til Nordkredsmesterskaberne.

Tidspunkt: Turen starter tirsdag den 1. december. Mødetid kl. 17.00 på parkeringspladsen bag ved Bæchs Conditori Hobro. Vi kører fra Hobro kl. 17.30. Bussen ankommer til Hafjell tidlig næste morgen, og efter et solidt morgenmåltid, er vi på ski ved 10-tiden. Lørdag aften vender vi næsen hjemad igen, og er i Frederikshavn søndag med ankomst i Hobro over middag.

Området: Hafjell er et af Norges bedste skiområder. En perle med masser af muligheder.

Se mere på www.hafjell.no

Transport: Vi kører i luksusbus Fra Fjordens Taxa Hadsund begge veje. Husk tæppe og pude.

Skiundervisning: Undervisning af børn og unge er inkl. i turprisen. Vi medbringer vores egne højtuddannede super instruktører og undervisere. Der vil ca. være 8 instruktører.

Ophold: Vi bor i hytter, der ligger ca. 200 m fra Alpincentret. Hytterne er til 5 eller 10 personer.

Mad: Winnie og Karsten står for maden. Ved ankomsten udleveres kasser indeholdende morgen- frokost- og aftensmad til de 4 dage. ”Hjælp selv med mad”

Pris: Kr. 2.995,00 inkl. transport, hytte, liftkort, skiundervisning, mad

Deltagelse i storslalom/slalom konkurrence er betalt for medlemmer af Grindsted skiklub. Det er nødvendigt, at I medeller Hanne Kirk-Thomsen, Grindsted skiklub hvis i vil deltage i konkurrencerne.

Forsikringer: Der henvises i øvrigt til Skiklubbens retningslinjer for deltagelse i ture, der findes på klubbens hjemmeside. Husk at tegne afbestillings forsikring og tjek din fritids- ulykkesforsikring

Tilmelding: Turleder Karsten Lykke Jensen på mail kl.j@get2net.dk eller på telefon 98 51 03 36 efter kl. 18.00. Sidste frist for tilmelding er den 15.11.15. Efter denne dato lukkes turen, og der er i år ikke mulighed for at komme med ”eftertilmeldinger”.

Deltagergebyr indbetales til 9815 4581000559 (Spar Nord) ref. navn. Betaling ved tilmelding.

Man er ikke tilmeldt turen, før indbetaling er registreret. Medlemskab af en skiklub under Danmarks Skiforbund kræves.