Snowdome 2015 -ny

Oplev Snowdome og få en dag på ski....

Tag med Grindsted skiklub til Snowdome – 11. november 2023

Grindsted Skiklub har i samarbejde med AnsagerTuristfart arrangeret en tur til SNOWDOME ved Hamburg.
Få 5 timer i SNOWDOME og få formen pudset af inden den kommende skiferie.
Den 23.000 m² store sne-hal har en 300 m lang piste, 6-personsstolelift, en tallerken-lift samt et nybegynderområde med rullebåndslift.
Pisten er inddelt, så der er piste til alle. Nybegyndere kan trygt øve sig i et adskilt begynderområde, mens de mere erfarne kan tage –
enten den alm. piste eller snowpark-området med ramper og flyve-hop. Mellem de 2 pister, er en 300m lang kælkebane

Husk alle skal bruge handsker og bære skihjelm i skihallen!

I det tilstødende hyggelige alpe-inspirerede cafe-område, er der mulighed for at købe mad og drikke, og kigge ud på skipisten.

Du kan se mere om SNOWDOME på deres hjemmeside: https://www.abenteuer-resort.de

Afgang Ådalen 19, 720 Grindsted kl. 07.00. Mødetid kl. 06.45.
Ankomst SNOWDOME kl. ca. 11.30 og afgang SNOWDOME kl. 17.30. Hjemkomst til Grindsted kl. ca. 22.30

Da klubben har valgt at give et tilskud til denne tur vil prisen være kun:
Børn under 6 år: 300,- kr. Børn imellem 6 - 11 år 350,- kr. og 12 år og opefter 425,- kr. Prisen dækker bustransport, kaffe og rundstykke i bussen på vej ned, 5 timer med liftkort, sandwich/børnelunch på hjemturen. Der kan købes øl og vand i bussen.

Man må gerne medbringe sin egen ski og støver, men det kan også lånes dernede. Der er gratis udlån af skiudstyr i Snow Dome, da vi kommer som skiklub.

Tilmelding til Doris på doris_kris@nielsen.mail.dk senest søndag d. 15. oktober.
Ved tilmelding indbetales hele beløbet for de deltagende På reg.nr. 8210 (VestjyskBank) kontonr. 4140248326

webdesign - illustrationer - HanSoleHerbst