Snowdome 2015

Tag med Grindsted skiklub til Snowdome – 12. November 2016

Skiklubben har i samarbejde med Ansager turistfart arrangeret en tur til Snowdome ved Hamburg. Få 6 timer i snowdome og få formen pudset af inden den kommende skiferie.

Snow area er 23.000 m2 og 300 m piste, en tumleplads for skiløbere og snowboardere. Snow area er inddelt, så der er piste til alle. Nybegyndere tager deres første tur på den særlige piste, der takket været en samlebånds-elevator – gør det let at komme op . Personer, der er lidt mere sikre, kører på den næsten 300 meter lange piste. Den øverste del er mere stejl (ca. 20% fald) og flader ud nederst.

En 6-personers stolelift samt tallerken-liften bringer dig sikkert og behageligt op til toppen, der i øvrigt har en højde på ca. 30 meter.

Vi forsøger i skrivende stund at finde en skiinstruktør, så der også kan tilbydes lidt gratis undervisning på turen. Dette kann oplyses ved tilmelding.

Husk alle skal bruge handsker og bære skihjelm.

Det er muligt, at købe mad og drikke dernede.

Du kan se Snowdomes hjemmeside på: http://www.snow-dome.de/dk/

Afgang fra Ådalen 19, Grindsted kl. 7.00

Ankomst Snowdome kl. Ca. 11.30 og afgang snowdome kl. 17.30

Hjemkomst til Grindsted kl. Ca 22 – 22.30 tiden.

Da klubben igen i år har valgt at give et tilskud til denne tur vil prisen være kun 300,- kr. For børn under 12 år og herefter vil prisen være 375,- kr. Prisen dækker bustransport, 6 timer med liftkort, rundstykker og kaffe på vejen ned samt sportsbolle på vejen hjem.

Man må gerne medbringe sin egen ski og støver, men det kan også lejes dernede. Pris for leje af ski 8,- euro, støvler 5,50 euro og hjelm 3,- euro.

Tilmelding til Hanne på mail@grindstedskiklub.dk senest søndag d. 30. oktober. Ved tilmelding indbetales det fulde beløb på reg. 9686 (Den jyske Sparekasse) konto 6270 70 5918